Зурагтаар төлбөрийн үлдэгдэлээ яаж шалгах вэ?
SKYMEDIA 3.0 буюу шинэ систем бол
• Menu->Цахим салбар->Төлбөр тооцоо
Хуучин систем бол
• Menu-> Цахим салбар->Төлбөр тооцоо->Нэхэмжлэх
skytel.mn сайтаар төлбөрийн үлдэгдэлээ яаж шалгах вэ?
- Сайт руу хандаж орон баруун дээд хэсэгт байрлах нэвтрэх руу орж Скаймедиа дээр дарна
- Гэрээний дугаар болон гэрээ байгуулахад өгөгдсөн нууц үгийг оруулна.
- Нэвтэрч ороод Төлбөрийн задаргаа дээр дарж төлбөрийн мэдээлэл авна.
Chatbot-с төлбөрийн үлдэгдэлээ яаж шалгах вэ?
- SKYmedia фэйсбүүк хуудсанд нэвтрэн мессенжер хэсэгт дарна.
- Үндсэн цэсэээс Log in-г сонгоно уу.
- Төлбөр тооцоог сонгоно уу.
- Төлбөрийн үлдэгдэл цэс сонгоод төлбөрийн мэдээллээ шалгаж болно.
Мессэжээр төлбөрийн үлдэгдэлээ яаж шалгах вэ?
Админ дугаар нь Скайтел бол 1520/үнэгүй/, Бусад операторын дугаар бол 131520 дугаарт гэрээний дугаараа бичин илгээнэ.
Киоск-р төлбөрийн үлдэгдэлээ яаж шалгах вэ?
- Скаймедиаг сонгож нэхэмжлэх авах цэс рүү орно.
- Скаймедиа гэрээний дугаараа оруулан хайж РД болон хурууны хээ уншуулж төлбөрийн мэдээлэл харагдана.
Санамж:
- Төлбөрөө банкны үйлчилгээ ашиглан шилжүүлэхдээ заавал гүйлгээний утга хэсэгт гэрээний дугаараа бичээрэй
- Гэрээний дугаараа буруу оруулсан тохиолдолд төлбөр төлөгдөхгүй бөгөөд гүйлгээ алдаа заана.
- Алдаатай гүйлгээ ажлын 1-5 хоногт шийдэгддэг тул гэрээний дугаараа сайтар шалган төлөх шаардлагатай
- Өмнөх сарын хэрэглээний төлбөрийн нэхэмжлэх сар бүрийн 8-ны өдөр админ дугаарт нь мессэжээр очдог бөгөөд 8-22-ны хооронд багтаан төлбөрөө төлөх боломжтой
- 3000₮-с дээш үлдэгдэлтэй бол үйлчилгээ нээгдэхгүй