UP багцын дагалдах эрхүүд?

Дагалдах үйлчилгээ...

UP багц хэдэн төрлийн багцтай вэ?

UP багц нь 4 төрлийн багцтай ба та өөрийн хэрэглээнд тохирсон багцыг сонгон хэрэглэх боломжтой...

UP багцын давуу тал нь юу вэ?

Гэр дүүрэн WiFi орчин танай гэр бүлийн гишүүн бүрт хангалттай хүрэлцэх интернет...

Хэрэглэгчийн ГЭРЭЭ-н дээрх нэвтрэх нэрс болон нууц үгсийг юунд ашигладаг вэ?

Гэрээний № : Төлбөр төлөх, нэмэлт үйлчилгээ авах болон үйлчилгээтэй холбоотой асуудал шийдвэрлүүлэхээр лавлах утас...

Төлбөр хэдэнд гардаг вэ?

Хэрэглэгч таны тухайн сарын үйлчилгээний төлбөр дараа сарын 8-ны өдөр бодогдон, танаас нэхэмжлэгдэх бөгөөд энэхүү үйлчилгээний төлбөрөө...

Лавлах зүйл гарвал хаана хандах вэ?

Хэрэглэгч та 24 цагийн турш ажиллах Лавлагаа мэдээллийн төвтэй 1520, 76769000 утсаар холбогдоно уу...

Үйлчилгээний төлбөр гарсан эсэхийг мэдэх боломжууд байдаг уу?

Төлбөрийн мэдээлэл нь нэхэмжлэл бодогдсон даруйд таны бүртгэлтэй гар утсанд мессежээр ирнэ...

Төлбөрөө хэрхэн төлөх вэ?

Онлайн-аар төлбөр төлөх, Дансаар төлөх...

Кино багцыг мессежээр хэрхэн идэвхжүүлэх вэ?

SKYtel-н хэрэглэгч, Бусад операторын хэрэглэгч ...

IPTV-д нэвтрэх болон кино түрээслэх нууц үгээ яаж зурагтнаасаа солих вэ?

Menu-> Цахим салбар-> Тусламж цэс-> Пин код солих ..

Улбар шар од тэмдэглэгээ юуг илэрхийлдэг вэ?

УЛБАР ШАР ОД тэмдэглэгээтэй контентууд нэг ангит кино гэсэн үг ба уг контентуудаас түрээслэн үзэх боломжтой...

Төлбөр төлсөн НӨАТ-н баримтаа хаанаас авах боломжтой вэ?

Бэлэн бусаар төлсөн бол та сүүлийн 3 сарын НӨАТ- н баримтаа шууд зурагтнаасаа харах боломжтой...

TP багцын талаарх мэдээлэл?

Дагалдах үйлчилгээ...